HTML

Bunker

Industrial, EBM, Electro-Industrial, Futurepop, Low Life - High Tech, Posztapokaliptikus-Posztnukleáris Cyberpunk blog egy atombunker mélyéről, amíg csak áll a világ... Utána meg főleg.

Friss topikok

Utolsó kommentek

Linkblog

Combichrist koncert Budapesten holnap!

2009.03.25. 20:38 :: Gabriel (B)

 Erről talán illett volna előbb írnom, de kötve hinném, hogy akit ez kicsit is érdekel, ne tudta volna már hónapokkal ezelőtt. Igen, tényleg lesz. El sem hiszem. Combichrist. Azt hittem ahhoz, hogy láthassam őket egyszer, össze kell szednem egy zsáknyi pénzt, és kimenni a Mera Lunára, vagy valami ilyesmire. Biztos voltam benne, hogy velük Magyarországon nem fogok találkozni. És most, itt vannak. Holnap fellépnek. Ó. Most olyan arcot vágok mint azok az idióta nagyszemű anime karakterek.

Naszóval holnap Combichrist koncert.

Ja igen, amúgy akinek még nem volt hozzá szerencséje, olvassa el a Combichrist interjút amit én fordítottam le. Bizony, én nektek. With love.

Szólj hozzá!

Címkék: programajánló koncert buli industrial banda electroindustrial harsh electro

A bejegyzés trackback címe:

https://bunker.blog.hu/api/trackback/id/tr631025682

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása