HTML

Bunker

Industrial, EBM, Electro-Industrial, Futurepop, Low Life - High Tech, Posztapokaliptikus-Posztnukleáris Cyberpunk blog egy atombunker mélyéről, amíg csak áll a világ... Utána meg főleg.

Friss topikok

Utolsó kommentek

Linkblog

Bran Terror

2010.10.15. 20:00 :: Ysengrin

 Kevés olyan zene van, amely első hallásra le tud nyűgözni. Bennem általában csak a sokadik hallgatás után alakul ki a teljes kép az adott előadóról, számról vagy albumról. Ennek megvan az a hátránya, hogy mikor mások mutatnak zenét, hogy " Ezt nézd, ez zseniális!", én általában csak hümmögök. Na persze, mindig is voltak, vannak és lesznek olyan dolgok amiket az ember elsőre is kiguvadt szemekkel és földbegyökerezett lábakkal hallgat. Na, a francia–román Bran Terror pont ilyen zenét csinál.
 

 A zenekarra Facebookon találtam rá, miközben éppen az EBM csoport üzenőfalát böngésztem. Egy számomra ismeretlen francia fickó linkelte a fent említett zenekar Nostru [1989-2009] című dalát. Általában nem szoktam céltalanul videókat nézni, de szerencsére most megtettem. Talán a bazi nagy tanknak nem tudtam ellenállni, talán valami más vitt rá, hogy megnézzem, de mindenesetre szívből örülök, hogy megtettem.

 

 A szám sima 4/4-es dark electro/electro-industrial/terror-banana számként indult, de mikor 1:13-nál beindult a zúzda, én azt hittem eldobom a hajam. A szintetizátor mellett belépő torzított gitár és hardcore stílusú vokál teljesen meglepett és egyből ráhangolt a zenére. Kíméletlen, kompromisszummentes adrenalinfröccsöt kaptam a szervezetembe a füleimen keresztül és ez az érzés szerencsére meg is maradt a szám végéig. Viszont ami mindennél nagyobb meglepetés volt számomra, az a break-ben belépő dallamos vokál. A zúzás és a nyugtató dallamok közti váltás olyan erőteljes volt, amilyennel sajnos ritkán találkozom industrial nótákban. Nem tisztességes iparosmunka ez, hanem igazi mestermű.
 

 Miután meghallgattam a számot egymás után ötször, úgy döntöttem, hogy utánanézek, hogy mégis mi fán terem ez a zenekar. Rövid keresés után kiderült, hogy pár ingyenes válogatáslemezen jelentek már meg számaik, valamint két demót is kiadtak és jelenleg az új albumon dolgoznak. Hát, én kíváncsian várom az albumot….

Hivatalos site

Myspace
Ingyenes válogatáslemezek
Letölthető demo

Szólj hozzá!

Címkék: zene ajánló francia youtube erőszak román electro industrial banda óbazmeg együttes electroindustrial electro industrial

A bejegyzés trackback címe:

https://bunker.blog.hu/api/trackback/id/tr312372818

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása