HTML

Bunker

Industrial, EBM, Electro-Industrial, Futurepop, Low Life - High Tech, Posztapokaliptikus-Posztnukleáris Cyberpunk blog egy atombunker mélyéről, amíg csak áll a világ... Utána meg főleg.

Friss topikok

Utolsó kommentek

Linkblog

Beszámoló a Rammstein koncertről hamarosan...

2010.03.17. 03:10 :: Gabriel (B)

Hihetetlen volt a koncert. Nagyon bánhatja aki kihagyta. Én meg azt bánom hogy nagyon messze voltam a színpadtól, és ülőhelyem volt. Ennek viszont előnye, hogy tudtam sokat fotózni, meg videózni. Ennek pedig örülhettek, mert hamarosan teszek majd fel képeket meg videót is, csak ki kell válogatni őket, megvágni, stb. Kis türelmet kérek és kaptok beszámolót.

1 komment

Címkék: rammstein industrial industrial metal

A bejegyzés trackback címe:

https://bunker.blog.hu/api/trackback/id/tr531846040

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ad3423324 2010.03.17. 11:44:07

Adta! Én a kiemelt részen voltam, kb a 4. sorig jutottam el, de csak 2-3 számot bírtam ott, muszáj volt hátrébb jönnöm, hogy ne fulladjak meg. A pogózás is ment keményen
süti beállítások módosítása