HTML

Bunker

Industrial, EBM, Electro-Industrial, Futurepop, Low Life - High Tech, Posztapokaliptikus-Posztnukleáris Cyberpunk blog egy atombunker mélyéről, amíg csak áll a világ... Utána meg főleg.

Friss topikok

Utolsó kommentek

Linkblog

Saját videó: Kraken Terror - Propaganda

2009.11.06. 00:41 :: Gabriel (B)

És igen, kész az első industrial jellegű számom. Ráadásul csináltam hozzá videót is, szóval teljes lehet az audiovizuális élmény. Névnek végülis a Kraken Terror mellett döntöttem. A szám pedig a 'Propaganda' címet viseli. Szöveg az kevés van, azon a kevésen viszont megéri elgondolkodni.

Aki megnézte/meghallgatta, az legyen olyan kedves, és ossza meg velem a véleményét, akár jó, akár rossz. Tényleg érdekel. Köszönöm!

Ja, külön kérdés. Pontosan milyen stílus ez?

Súlyosan értelmi fogyatékosok kedvéért: Nem, ez nem egy kommunista szám, és én sem vagyok az.

10 komment

Címkék: zene magyar youtube industrial electro industrial saját zene kraken terror saját videó

A bejegyzés trackback címe:

https://bunker.blog.hu/api/trackback/id/tr521503945

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Celeronikus 2009.11.06. 01:00:17

Szerintem fasza zene lett, én Techno-Industrial-nak mondanám a stílusát, mert álltalában az olyan, hogy használ némi power noise elemet is, de technos hatások is fellelhetők benne.
persze egy Soman aki Techno Body Music-ot is nyom sokkal technosabb ennél szerintem, mert ott a techno elemek úgy jellenek meg, hogy az a zenét is elég bulizóssá teszi, itt meg nem, itt az industrial feeling dominál végig, csak a hangszerelésbe van minimális technos feeling is ennyi.

Ysengrin 2009.11.06. 08:04:05

Combichrist stílusú TBM-et hallhatunk, jó monoton döngölős stílusban. :) A vége felé a vonós hangszer nem illik bele szerintem, de egyébként tetszik.

tar 2009.11.06. 13:49:13

Sztem tipikus Techno Body Music. És ezzel a számmal nagyjából már elérted a CC. színvonalát - legalábbis az sem sokkal bonyolultabb ennél :D

bercesa · http://adamberces.hu 2009.11.09. 14:26:45

Egyész hallgatható, és persze teljesen klub-kompatibilis. Kicsit télleg monoton, de jó!

Egy kis vokál még hozzá biztosan feldobná,
meg jótanácsként mondom, hogy ha több számot csinálsz: találsz pár jó hangzást és lehet, nagyon tetszik meg minden, de ne legyen mindegyik nagyon ugyanolyan, az iylesmi zenékkel az a baj, hogy kb. az összes lemez végig ugyanolyan (lásd CC) amitől hamar unalmas tud lenni. Tehát fő a változatosság, még ha maguk a számok monotonabbak (ami szintén lehet kellemes monotonitás és kellemetlen is :-) De jó lesz ez!

bercesa · http://adamberces.hu 2009.11.09. 14:27:34

Ja meg majd ha lesz kész több dolog küldhetsz promóba, alkalomatán DJ szettekhez bulikba, támogatva a feltörekvő magyar zene-ipart...

freesoul 2009.11.10. 15:08:46

nekem tetszik,anyira hogy még a fáratságot is vetem, hogy csak azért regisztráljak ,hogy ezt elmondjam

L4c33_Cy83r574r · http://www.cy83rr4d10.com 2009.11.11. 01:33:34

Jóféle kis nóta, csak így tovább:)

FreeSoul: Bugyibuciiiiiiii

adört 2009.11.30. 20:38:10

Ez annyira nem is rossz, legalábbis én sokkal rosszabbat vártam, ismerve pár "mai magyar" electro-industrial próbálkozást az elmúlt egy-két évből :)

sorger 2009.12.03. 00:18:36

A dal utolsó harmadában az ütős hangszer nagyon szét lett dobálva, szerintem fülesen hallgatva elég zavaró, a "Propaganda" pedig nem elég hangsúlyos, sokkal inkább erőltetett. Ettől függetlenül biztató a produkció, további sok sikert a munkádhoz!
süti beállítások módosítása