HTML

Bunker

Industrial, EBM, Electro-Industrial, Futurepop, Low Life - High Tech, Posztapokaliptikus-Posztnukleáris Cyberpunk blog egy atombunker mélyéről, amíg csak áll a világ... Utána meg főleg.

Friss topikok

Utolsó kommentek

Linkblog

Homo Gotikus Industrialis ma

2009.08.21. 20:25 :: Gabriel (B)

Már megint masszív időhiányban vagyok, de hát nálam ilyen a nyár. Meg a nemnyár is, de ez most lényegtelen. A lényeg viszont az, hogy tegnap miután megnéztük ahogy ellövöldözték a DRÁGA ADÓFORINTJAINKAT, lementem Gyárba, és meglepetésemre sokan voltak ott, meg a buli is jó volt. A legjobb zenéket természetesen ismét BeheritPlasticDoll adta, de hát ezen én nem vagyok meglepve.

Aki lemaradt az meg ne sírjon, mert ma is lesz buli, méghozzá Homo Gotikus Industrialis 7.0 ráadásul ingyen. A gyárban természetesen.

Szóval gyertek, én valószínűleg ott leszek.
 

Szólj hozzá!

Címkék: programajánló buli gyár industrial

A bejegyzés trackback címe:

https://bunker.blog.hu/api/trackback/id/tr731328830

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása