HTML

Bunker

Industrial, EBM, Electro-Industrial, Futurepop, Low Life - High Tech, Posztapokaliptikus-Posztnukleáris Cyberpunk blog egy atombunker mélyéről, amíg csak áll a világ... Utána meg főleg.

Friss topikok

Utolsó kommentek

Linkblog

Industrial Girls

2009.07.24. 21:28 :: Gabriel (B)

Industrial zene, és indusztriálos, ha úgy tetszik cybergoth lányok. Remélem még megérem egyszer (lehetőleg még ifjúkorom idején) hogy divat legyen az industrial, és minden ötödik lány így nézzen ki. Hát zomg. De most tényleg.

 

 

A billentyűk közé csorgó nyálért a blog szerkesztői nem vállalnak semmiféle felelősséget.


Egyébként tudom, már zsinórban a harmadik eset hogy csak egy videót benyomok, oszt kész, de egyik nap eszembejutott, hogy megírom majd az első alkalmat amikor lementem Gyárba, méghozzá ÁSÉS stílusban. Amúgy asesblog rulez.

8 komment

Címkék: zene youtube videó ásés industrial girls

A bejegyzés trackback címe:

https://bunker.blog.hu/api/trackback/id/tr661266683

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gabriel (B) · http://bunker.blog.hu/ 2009.07.25. 21:22:38

Na mi van? Semmi "SUNÁZNÁM!" komment?

Machinegunbaby 2009.07.25. 22:04:05

hehe:P inkább bár lenne minden 5. pasi izmos EBM head, mindenestre kész az amphi fest beszámoló, de én ide nemtom felrakni ugyhogy hova küldjem? és videó + képek is vanank hozzá

Gabriel (B) · http://bunker.blog.hu/ 2009.07.25. 23:11:43

@Machinegunbaby: Hahaha. Azt amúgy vágod, hogy valaki nemrég beajánlott nekem téged, hogy szedjelek fel, mert hogy én tuti bejövök neked mert ilyen "szpecnázós" [pólómra célzott] vagyok. :D

Meg mondták, hogy csak apukáddal vigyázzak, mert nem szereti ha nyomulnak a lányára. Megköszöntem a tippet, vicces volt. :)

Cikket meg akármit meg küldj a daffodildead(kukac)gmail(pont)com-ra. thx!

Machinegunbaby 2009.07.26. 14:16:40

@Android_bunker: hey, hol jártál gameboynál?
mindenesetre holnap reggel küldöm az anyagot kijelölt hejre:)jó hosszú lett:D

BeheritPlasticDoll 2009.07.28. 14:17:47

Hú baszki... de qrva unalmas, hogy minden ilyenolyan csajokkal van tele-.-' még itt is. Mikor jönnek a pasik? Nem csak lányok léteznek ebben a stílusban sem.

Dorn 2009.07.28. 17:33:39

@BeheritPlasticDoll:
Azé' mert nem hagyom magam fényképezni, és még szerény is vagyok XD
:nagyonröhög:

Ysengrin 2009.07.28. 23:23:57

Hát, tetszik a sok fura ruhába öltözött fehérnép, de azért az ebben a videóban szereplő nénik jobban bejönnek:
www.youtube.com/watch?v=sb-APukdOJU

Gabriel (B) · http://bunker.blog.hu/ 2009.07.28. 23:58:25

@Ysengrin: Pont ma néztem ezt a videót. Amúgy miért is nem vagyok meglepve rajtad kedves Ysengrin? :D
süti beállítások módosítása