HTML

Bunker

Industrial, EBM, Electro-Industrial, Futurepop, Low Life - High Tech, Posztapokaliptikus-Posztnukleáris Cyberpunk blog egy atombunker mélyéről, amíg csak áll a világ... Utána meg főleg.

Friss topikok

Utolsó kommentek

Linkblog

Rövid beszámoló a tegnapi buliról

2010.02.06. 21:48 :: Gabriel (B)

De nagyonrövid.

Nagyjából éjjel háromkor értem le, de igazából csak azért mentem mert Mordoll-nak megígértem, hogy dumálunk. Nem sok kedvem volt bulizni. Na viszont olyan fasza buli volt, hogy mégiscsak bulizás lett dumálás helyett. Nagyon sajnáltam, hogy már négykor le kellett lépnem. Tényleg, nagyon régen voltam már ilyen jó Gyáras buliban. Talán 2007-ben? :D.

Amikor lent voltam úgy emlékszem Melinda_Sixx, Freesoul és Torpe selectorkodtak. Kurvanagy pirospont mindhármójuknak, mert baromira eltalálták a számokat, nem volt semmi partygyilkos zene, nagyon odatettek tényleg. Nem is tudok mást írni erről a buliról, fasza volt. Ha az ezutáni bulik is hozzák ezt a színvonalat, akkor visszaszokok Gyárba, ez már biztos.

Ja és a társaság is jó volt. De ezt már megszokhattuk.
 

3 komment

Címkék: zene buli gyár industrial electroindustrial electro industrial

A bejegyzés trackback címe:

https://bunker.blog.hu/api/trackback/id/tr661735097

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dgahan 2010.02.06. 21:59:03

gratula az oldalhoz!!!

Gabriel (B) · http://bunker.blog.hu/ 2010.02.06. 22:54:36

@Dgahan: Köszönjük. Örülünk hogy tetszik.

Tényleg :)

melinda sixx · http://melindasixx.blog.hu 2010.02.07. 00:30:03

:))
amúgy,mire leértél már csak FreeSoul és én toltuk a zenét vs.-ben.:) de nagyon örülök,hogy tetszett. a legközelebbi bulin amin játszok ugyanezt a jóságot várhatja tőlem mindenki,szóval Te is szokjál vissza Gyárba!:D

ui.:L4c33 itt ül mellettem és püffög,hogy az Ő szettjéről lemaradtál xD (üzeni: "tessék előbb lejönni:P")
süti beállítások módosítása