HTML

Bunker

Industrial, EBM, Electro-Industrial, Futurepop, Low Life - High Tech, Posztapokaliptikus-Posztnukleáris Cyberpunk blog egy atombunker mélyéről, amíg csak áll a világ... Utána meg főleg.

Friss topikok

Utolsó kommentek

Linkblog

Macskásosbuli

2009.08.13. 10:15 :: Gabriel (B)

Na. Végülis voltam. Fél négyre értem le, és mivel ilyenkor már nem lehetett sehol kutyakaját venni, gondoltam majd mondom azt, hogy az úton megsimogattam egy vemhes macskát, és akkor biztos beengednek.

Erre mondjuk nem volt szükség, mert Gyár előtt futottam össze Inkvizítor úrral meg Evilstoyyal, aztán a party annyi volt, hogy velük beszélgettem. Najó. Amíg Inkvizítor ott volt, addig ő beszélt. Tiszta sztendáp kámedi.

Meg végre 9th-tel is tudtam találkozni, aztán megköszönni neki személyesen is, hogy kirakta a BunkerBlog bannerét az ld50-re. Ami öröm.

Úgy konkrétan ennyit tudok elmondani erről a buliról. Most pedig megyek Székesfehérvárra. Dejónekem.


Btw van négy szerzőnk már, miért van az, hogy csak én írok? 
Talán mert a többiek négerek?

Igen, minden bizonnyal erről van szó.
 

Szólj hozzá!

Címkék: gyár bulibeszámoló

A bejegyzés trackback címe:

https://bunker.blog.hu/api/trackback/id/tr691306639

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása