HTML

Bunker

Industrial, EBM, Electro-Industrial, Futurepop, Low Life - High Tech, Posztapokaliptikus-Posztnukleáris Cyberpunk blog egy atombunker mélyéről, amíg csak áll a világ... Utána meg főleg.

Friss topikok

Utolsó kommentek

Linkblog

Faszfej ellenőrök

2009.07.18. 23:13 :: Gabriel (B)

Az úgy történt, hogy én szerdán találkoztam egy kedves nőismerősömmel, és miután meguntuk a város zaját-bűzét, az erdőben pedig a szúnyogok támadását és a csövesek bókjait, elindultunk hozzám. Majd este 11 óra körül a lány rájött, hogy neki haza kellene mennie, mert azért mégiscsak iskola, meg ilyesmi.

- El fogom érni az utolsó metrót?
- Hát talán épphogy.
- És az utolsó villamost?
- Lehet.
- De ha nem érem el, akkor várhatok ott egy órát éjjel.

Éjjel pedig egy szép lány ne álldogáljon egymagában az utcán, hát elkísértem. Egyébként mindent sikerült pont elérnünk. Éjjel kettőkor én pedig úgy döntöttem elindulok hazafelé, mert jó lenne nyolckor felkelnem, ha be akarok érni a munkahelyemre. Ott meg nem aludhattam. Hiába, a szülői szigor. Szóval futottam egy jót (amit utálok) de nem baj, állítólag úgyis kezdek mackósodni. Hát igen, 66 kilóval már igazi barnamedve vagyok. Szóval futottam egy jót, mire kiderült, hogy a menetrend természetesen változott. Hurrá. Közben pedig eléggé megéheztem, úgyhogy vettem a Blahán húsz deka sajtot. Igen, sajtot, így magában. Igen, én ilyesmiket szoktam enni. Majd eszek szarrászáradt péksüteményt meg hétputtonyos gyrost mi?

Szóval ülök a buszon, majszolom a kis sajtomat, mikor a Borárosnál fellebeg a buszra egy magas, vékony kreolbőrü raszta srác a haverjával, meg egy annyira alternatív fültágítós lánnyal, aki a nappali 40 és az esti 30 fokban megfelelő öltözetnek találta a kötött sapkát. Hát érdekes.

No és itt következik a drámában a bonyodalom, mivel a lánykának egy nappal (pontosabban) pár órával lejárt a bérlete. És az ellenőr úr, az igazságnak-e fénylő páncélú lovagja, ő természetesen nem engedi így utazni. Hiába a könyörgés, hiába kéri a lány, hogy ne bassza le őt éjjel a buszról, ellenőr úr nem tágít. Mert ez neki, hogy őt idézzem: "Az állásába kerülhet!".

Ejha! Akkor bizony vigyázni kell. Elvégre ez egy komoly hivatás, ellenőr nem lehet ám csak úgy akárki. Vigyázni kell a pozícióra. Holmi kislányok testi épsége mit sem számít, a lényeg hogy ne veszítse el az állását.

A dolgot tovább súlyosbította, hogy sem a lánynak sem a barátainak nem volt pénze, így jegyet sem tudtak venni.

Egyébként hihetetlenül szánalmas az ilyen emberek fontoskodása. Hogy ő neki ez az állásába kerülhet. Hát a lófaszt. Ránéz a lejárt bérletre, aztán azt mondja oké, lány leül, és utazik tovább. Annyira azért nem buzgómócsingok a kollegák, hogy minden ellenőr külön megnézze mindenki bérletét. De hát rosszindulatra nincs gyógyszer.

Láttam, hogy ezeknek tényleg nincs pénzük, a lány pedig kezdett komolyan kétségbe esni, hogy akkor ő most, hogy jut haza. Mivel az utasok többségét pedig láthatóan egyáltalán nem foglalkoztatta a dolog, gondoltam megnézem, hátha van nálam egy jegyrevaló. Zsebbe betúr, kutat. Na, van kétszázötven forintom, meg pár kajajegyem.

- Hé, kajajegyet elfogadsz? - próbálkozok az ellenőrnél, de a válasz nemleges, hiszen AZ_NEM_SZABÁLYOS.

Jólvan srácok, akkor kolduljatok össze még százötven forintot, én ennyit tudok adni. Jellemző módon sajnos senkinél nem volt egy kis apró. Egy csöves volt az aki még adott száz forintot. Rendben, van 350 forintunk, a jegy pedig 400. Ennyi már elég lesz ugye?

- NEM! A jegy négyszáz forint. NÉGYSZÁZ. Ha nem fizeti ki, a következő megállónál le kell szállítanom.

Nem tudom vágjátok-e a lényeget? Szóval az ellenőr - aki egyébként egy huszonéves srác - 50 forint miatt akar éjszaka lebaszni egy fiatal lányt a buszról, a semmi közepén, a narkós cigányok, és a részeg balfaszok közé. Kemény mi? Igazi férfi. Azon túl, pedig az is vicces, hogy ugye éjszaka az ellenőrök biztonsági feladatokat is ellátnak. Tehát nekik feladatuk a lány biztonságának biztosítása is, ami nem éppen megy úgy, ha ledobják a buszról 50 kurva forintért. Azt meg leszarom, hogy mi szabályos, meg hogy mi a dolga, mikor a részegen üvöltöző, fenyegetőző, buszon piálok szarokat pedig tétlenül nézik. Akkor nincs hivatás, akkor nincs kötelesség, csak ha gecinek kell lenni. Na hát ezért helyezkednek el a bkv ellenőrök a társadalmi ranglétrán valahol a pedofil sorozatgyilkosok, és a nekrofil hullarablók között.

Szóval végülis én, a csöves, meg valami srác összedobtuk a lánynak a jegyrevalót, akinek egész biztosan a megilletődöttség miatt nem jutott eszébe a "köszönöm" szó.

Igazából ennek semmi köze nem volt az industrialhoz, meg értelme se volt sok, de azért szép képet fest az emberek hozzáállásáról. Hogy 50 koszos forintért nyugodt szívvel basznának le egy fiatal lányt a pesti éjszakába azok, akik a legjobban tudják mik történnek itt éjjel. Vajon miért mászkálnak az ellenőrök is éjjel hatosával? Biztos mert olyan biztonságos.

Egyébként meg ma van BeheritPlasticDoll előszülinapi bulija a Gyárban. Meg azt hiszem Szőkének is. Vigyetek neki gumicukrot. Szőkének meg... tigristankot vagy mittudomén. Én sajnos nem leszek ott, nem igazán van partyhangulatom, de aki megy, annak azért jó szórakozást.
 

3 komment

Címkék: budapest gyár töklényegtelen

A bejegyzés trackback címe:

https://bunker.blog.hu/api/trackback/id/tr551253937

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zsolttt 2009.07.18. 23:32:35

Most erre valamit nyögni akartam (be) arról hogy minden lehetséges szabályrendszer rossz és mindig kellenek ellenállók, akik szembemennek a rendszerrel, de inkább nem tudok megszólalni.

Inkább csak nyöszörgök magamban, mást nem tehetek.

BeheritPlasticDoll 2009.07.21. 14:04:06

Én is jártam így ( a körítést most hagyjuk, honnan jöttem, kivel voltam) nekem kb. másfél órája járt le a bérletem, de jegyet sem vehettem, egyből csekket írtak, amit nem akartam aláírni, mert ha más vehet jegyet akkor én is, de megfogták a csuklóm, hogy márpedig köteles vagyok aláírni. Bementem a bkv panaszirodájába, ahol elbírálták az esetet, kaptam is a levelet tegnap előtt, hogy fizessek súlyos ezreket, mivel nemm tudtam felmutatni semmilyen bérletetet(!). Az agyam eldobom, ez már nem arra korlátozódik, hogy az ellenőrök bunkók...

Gabriel (B) · http://bunker.blog.hu/ 2009.07.21. 20:58:51

Elvileg az ellenőrnek hozzádérni sincs joga. Szóval megintcsak elmehetnek az ilyenek a kurva anyjukba, mert az óbégató cigánygaleritől még jegyet se kérnek, de fiatal lányokkal megy a keménykedés.

Az a baj, hogy ha egy ilyen trollnak befejeled az orrnyergét az agyába, akkor azért igen súlyos bünti jár, mert közfeladatot ellátó személy, vagy mi a halál.
süti beállítások módosítása