HTML

Bunker

Industrial, EBM, Electro-Industrial, Futurepop, Low Life - High Tech, Posztapokaliptikus-Posztnukleáris Cyberpunk blog egy atombunker mélyéről, amíg csak áll a világ... Utána meg főleg.

Friss topikok

Utolsó kommentek

Linkblog

Elektron monomachine

2009.01.30. 17:23 :: Gabriel (B)

Zahnrad barátomnak már régebben felvetettem, hogy csináljunk EBM-et. Mire ő, életfilozófiájához híven, a következőt válaszolta:

- Miért ne?

A projekt az most ott tart, hogy ő vett egy szintetizátort, és el tudja már rajta játszani a Rick Roll-t. Igen, durva cucc, tudom. Azt pedig már meg sem említem, mikor arra ébredtem, hogy ez az őrült max hangerőn benyomta a Rick Roll-t és egy szál boxerben és egy ndk-s gázmaszkban táncolt az előszobában. Sokkoló volt, annyit elárulhatok.

Ami a zenét illeti, én pedig a Fruity Loops Studio nevű programmal próbálkozgatok mostanság. Majd ha valami hallgathatót már sikerült összedobnunk, akkor azt feltesszük ide is.

Apropó zene. Merevlemezem sötét, denevérlakta, pókhálós járataiban találtam egy muzsikát, amit még általános iskolás koromban csináltam. Feltöltöm majd ide nektek, de előre szólok, semmi jóra ne számítsatok.

Egyébiránt ez a téma onnan jött, hogy találtam youtubeon ilyen elektron monomachine machinedrum-ot. Ráadásul még ebm-et is lehet vele csinálni. Nekem kell egy ilyen.

 

Szólj hozzá!

Címkék: videó hangszer zeneszerkesztés ebm

A bejegyzés trackback címe:

https://bunker.blog.hu/api/trackback/id/tr54912783

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása