HTML

Bunker

Industrial, EBM, Electro-Industrial, Futurepop, Low Life - High Tech, Posztapokaliptikus-Posztnukleáris Cyberpunk blog egy atombunker mélyéről, amíg csak áll a világ... Utána meg főleg.

Friss topikok

Utolsó kommentek

Linkblog

I'Organic és xFirstxblooDx koncert a Gyárban - mi is fellépünk

2010.03.02. 01:17 :: Gabriel (B)

E hét pénteken, azaz március 5-én a CY83RR4D10 közösségi portál immáron harmadik buliját szervezi a Gyárban, mely a CY83RR4D10 v3.0 nevet kapta.

A buli több szempontból is említésre méltó. Kezdetnek mindjárt azért, mert CY83RR4D10 buli rossz már nem lehet, és ezt a selectorok neve is alátámasztja.

9-től 10-ig BeheritPlasticDoll fog selectorkodni. Ezt követi majd az I'Organic koncert, mely ha minden jól megy, 10-kor kezd.

Pár szóban az I'Organicról:


 

Annak ellenére, hogy a myspace oldalon én is szerepeltetve vagyok az "együttes" tagjai közt, ez valójában SOLAR1S - aki szintén szerkesztője a bunkerblognak - saját projektje. A számokat ő írja, én mindössze az élő show-ban fogok segédkezni. Mivel afféle előzenekarként fogunk csak szerepelni, a koncert mindössze fél órás lesz.

Jó hír viszont, hogy lesz projektor, amit ki is fogunk használni. Egész vasárnap ehhez vágtam/szerkesztettem videókat, úgyhogy remélhetőleg vizuálisan is sikerül majd odabasznunk. Lesz atomrobbanás, háborús jelenetek, agyműtét, Sopor Aeternus, meg minden, mi szem-szájnak ingere.

Az I'Organic-ot követően FreeSoul fog selectorkodni nagyjából egy órán át, időt adva ezzel a xFirstxblooDx-nek - melynek tagjai pedig a CY83RR4D10 szerkesztői - hogy átrendezzék a színpadot, és mindent előkészítsenek éjfélkor kezdődő fellépésükhöz.


 

A xFirstxblooDx-ről igazán dióhéjban csak annyit tudok elmondani, hogy én személy szerint szeretem a zenéjüket, és régóta szerettem volna már látni őket élőben. Most adott a lehetőség, úgyhogy örülök. A projektort ők is ki fogják használni, és állítólag durva lesz. Nagyon. Úgyhogy azt is kíváncsian várom. Viszont ha ismét szét akarnak majd törni egy szintetizátort a show részeként, én berombolok a színpadra és kimenekítem a kis Yamaha-t.

A xFirstxblooDx után Melinda_Sixx, FreeSoul és L4c33_Cy83r574r foglalják majd el a DJ pultot, tehát jó zenékben nem lesz hiány a koncertek után sem.

A beugró egyébként 500 Forint, várunk mindenkit szeretettel. A zenékben egy cseppnyi szeretet sem lesz, viszont a meghívásunkban van.

Gyertek!

I'Organic myspace
xFirstxblooDx myspace

A buliról bővebben az ld50.hu-n.
 

Szólj hozzá!

Címkék: zene magyar programajánló koncert buli gyár industrial buliajánló electro industrial saját zene dark wave

A bejegyzés trackback címe:

https://bunker.blog.hu/api/trackback/id/tr251801762

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása