HTML

Bunker

Industrial, EBM, Electro-Industrial, Futurepop, Low Life - High Tech, Posztapokaliptikus-Posztnukleáris Cyberpunk blog egy atombunker mélyéről, amíg csak áll a világ... Utána meg főleg.

Friss topikok

Utolsó kommentek

Linkblog

Két beszámoló - S.C.E.L. koncertes buli, és Homo Gotikus Industrialis

2009.07.14. 22:04 :: Gabriel (B)

Nos, tartoztam nektek két bulibeszámolóval is amiket most ömlesztve kaptok meg. Kettő az egy ben akció. Mind a kettőt hirdettük itt a BunkerBlogon is, szóval aki nem volt, az szégyellje magát, és mondjon el ötven miatyánkot. Minimum.

Mivel ez egy blog, így természetesen elfogult és énközpontú. A beszámolót tehát azzal kezdem, hogy finom volt a rántott sajt, és mivel Zahnrad kollega vidéken volt, a többiek pedig valahol máshol, így kénytelen voltam egyedül elindulni Gyárba, a negyedikei S.C.E.L. koncertes bulira. Ami igazából nem gond, hiszen ott úgyis mindig van ismerős. Például maga a S.C.E.L..

Szerencsére a koncert később kezdődött, úgyhogy még a végére pont sikerült odaérnem, így hallhattam egy Andone feldolgozást is, ami kifejezetten jól sikerült. Jól nyomják egyébként a srácok (ésalány) meg ugye mint már mondtam, tessék megbecsülni, hogy egy olyan országban ahol a legnagyobb industrial bulikon sincs 100-nál több ember, vannak akik úgy döntenek, hogy az épp divatos és eladható zenei stílusok helyett, egy ilyen kicsi, és hazánkban valóban erősen underground közösségnek kezdenek zenélni. Szóval aki olyanokat nyög be, hogy "há ez tök szar, hol vannak ezek a kombikrájszthoz képest?" az egy pöcs.

Ysegrin (a S.C.E.L. billentyűse) előzetes engedelmével pedig bemásolnám ide a kommentjét, a buli kapcsán:

"A S.C.E.L. köszöni mindenkinek a részvételt, pályafutásunk egyik legjobb koncertjét és buliját tudhattuk magunkénak. Külön köszönet Beherit Plastic Dollnak a rugalmas és korrekt szervezésért valamint mindenkinek aki a koncertünk vagy a szettünk miatt jött le. Öröm volt játszani nektek! :)"

A koncert után pedig a selectorkodást is többnyire a S.C.E.L. tagjai végezték, és a szervező BeheritPlasticDoll is nyomott pár szettet. Igaz, hogy a bulin játszó összes selectorral mondhatni baráti viszonyban vagyok, így joggal vádolhatnak egyesek elfogultsággal, de rég volt a Gyárban ilyen jó zenei válogatás. Industrial, EBM, csupa jó szám, és azt a hibát sem követték el, hogy CSAK az agyonjátszott slágereket nyomták. Szóval ha ők selectorkodnak, akkor az a buli rossz már nem lehet. Persze ez ugye szubjektív, kinek mi tetszik, de ugye ha industrial bulit hirdetnek meg, akkor legyen is industrial. De erről majd a másik buli kapcsán még bővebben.

Egyébként bár a buli ingyenes volt, elég családias volt a hangulat - jelen esetben ez azt jelenti hogy kevesen voltunk - de a bulizáshoz alapvető embermennyiség azért megvolt. Valószínűleg azért alakult ez így, mert előző nap is industrial buli volt a Gyárban, így aki azon volt, erre valószínűleg már nem jött el.

Összegezve a buli nagyon jó volt, tényleg sajnálhatja aki kihagyta.

És most lássuk a múlt pénteki Homo Gotikus Industrialis-t.

Bár a kemény 400 forintos belépő valószínűleg sokakat eltántorított (azért ez mégiscsak másfél sajtburger ára!) egész sokan voltak. A nagyterem szinte mindig tele volt, a "táncparkett" időnként kifejezetten szűkös volt, de ugyebár az az igazi. És itt most jön az én abszolút szubjektív véleményem:

Wednesdayagi és Öcsi nagyon elvitték hardcore irányba az ilyen bulikat. Az ugye az én egyéni problémám, hogy én nem rajongok a hárdkórért, annak kapcsán viszont jogosnak érzem a "kritikát" hogy nagyterembe electro - electroindustrial - aggrotech - ebm volt hirdetve. Amennyire én tudom, a Gyáron kívül igen ritkán rendeznek csak industrial bulikat, aki viszont a hardcore-t szereti, annak van hova mennie. Ezért zavar engem, ha hardcore buli lesz abból, ami industrialnak lett meghirdetve. Emlékszem nemrég Dorn-nal beszélgettünk arról, hogy mennyire szétcsúsztak a Gyáros bulik zeneileg. Régen ha azt mondták goth buli lesz, akkor goth szólt. És jöttek a gothok. Ha metált hirdettek metál volt, és jöttek a metálosok. Ha industrial akkor pedig industrial. Mostanában pedig meghirdetnek egy industrial bulit, ahol szól metál, hardcore, hardstyle, meg minden egyéb. Én (sok más Gyáros arrccal egyetemben) úgy gondolom, hogy nem jó ennyire keverni a stílusokat. Többnyire az alapján dönti el az ember, hogy elmegy-e egy buliba, vagy sem, hogy milyen zene lesz. Aztán ha sokadszorra sem azt hallja amit hirdettek, akkor valószínűleg nem fog már elmenni.

Tehát ha egy buliban van 4 selector, és abból kettő szinte csak hardcore-t nyom, az nem igazán nevezhető Industrial partynak.

Oké, most pedig szépetjótírok. Persze ezt "is" személyes elfogultságból. Nem tudom kinek tűnt fel az a jelenet, amikor úgy nagyjából 3 óra körül, erősen beállt a végeabulinak effektus, ami ellen csak az örökmozgó FreeSoul tüntetett a tánctér közepén, a többiek pedig a kanapékon vegetáltak, vagy Gyár előtt. Na ekkor történt az, hogy mint a nekromanta hívó szavára, a kanapékon fekvő zombik felpattantak, lépcsőházból pedig betódultak az emberek, és pár perc alatt úgy tele volt a tánctér, hogy alig fértünk el. Pedig nem volt nekromanta, sem inygensör, annyi történt hogy Dorn kezdett zenélni. Nem, ez nem s'nyalás, ez konkrétan így volt.


Egyébként Dorn tényleg megérdemli a dícséretet, nagyon jó zenéket játszott, és sosem hittem volna, hogy fogok Gyárban Tumor-t hallani. És most hallottam hármat is. Szóval ami engem illet, -V.e.N.- mellé felírtam Dorn-t is, mint kedvenc selectort. Tehát ha ők nyomják valahol a zenét, az már rossz buli nem lehet.

Viszont összegezve is nagyon jó volt az egész party, amit mi sem bizonyít jobban, mint hogy reggel hétkor jöttem csak el, takarítás után. Melyben segítettem is VOLNA, de Beherit gaz módon nem árulta el, hol van mégegy felmosórongy. Esküszöm hogy így volt. :)

Ó. El is felejtettem hozzátenni, hogy volt most kisterem is, ami bármikor benéztem kongott az ürességtől, pedig ott is nagyon jó zenék mentek. 10 percre ültem csak be, de azalatt volt Laibach, Covenant, és még valami amit nagyon szeretek. Szintén megemlíteném, hogy ruhatár is volt, ami jó dolog. No nem mintha a Gyár olyan hely lenne, ahol féltenie kell az embernek a cuccát. Én eddig mindössze egyetlen övtáska időszakos eltűnéséről tudok, amiatt pedig szintén nem kell aggódni, mert az enyveskezű úriember a jövőben már biztos nem fogja látogatni a Gyárat, a szájsebészetet viszont annál gyakrabban. Amúgy ez kb másfél éve volt, szóval nehogy megkérdezzétek kivoltaz, meg hogyvoltez, meg nem is én csaptam le.

A buli poénját pedig Öcsi szolgáltatta, az Apa kezdődik remixjével. https://www.youtube.com/watch?v=egoY0wzheaM Maga a zene is vicces, az viszont mégnagyobb poén, ahogy erre táncolnak az emberek, TELJESEN KOMOLY arckifejezéssel. Miközben én sírvaröhögök. Egyébként gondoljunk csak bele, mit gondolhatott az az ember, aki mondjuk akkor jött le először Gyárba. Egy csapat feketébe öltözött ember, műrasztás cybergothok, láncokkal, szegecsekkel, satöbbivel díszített temetőgótok meg egyebek zúznak egy sötét gyárhelyiségben az Apa kezdődik remixjére. Szerintem erre még a legdurvább arcok is úgy reagálhattak hogy "Najó, ez nagyon beteg hely, menjünk innen".

Egyébként innen is szeretnék gratulálni annak a finom úrihölgynek, aki a szerinte rossz helyen parkoló autó ablakát telibeköpte. A tirpákság új dimenziója tárult fel szemem előtt, és mindezt nem egy középkorú neveletlen putriscigánynak, hanem egy 14-15 éves lánykának köszönhetem. Akkor köszönöm is.

Összegezve mindent, ez is egy kivételesen jó buli volt. Talán kezd feltámadni a Gyár. Mármint. Vannak ugye akik feltámasztják. A selectorok, a szervezők, meg a staff, meg mindenki, aki azért dolgozik, hogy te jól szórakozz ott. Áldassák meg az ő nevük, ti pedig vegyetek nekik sört. Nekem ne.

[Aki ebből a bejegyzésből netán valami olyat szűrt volna le, hogy nekem bármi bajom lenne Wednesdayagival vagy Öcsivel, az hülye. Én mindenkit szeretek. De főleg a kiwiket.]

Ja és végszóként egy fenyegetés. Ha a következő bulin sem jelennek meg az "öregek", gondolok itt például Damilajára, Tarra, Gabára, és az ő társaságukra, akkor fáklyás tüntetést fogunk szervezni Gameboy háza elé. Azért oda, mert csak róla tudom hol lakik. És ezt tessék komolyan venni.

Btw újabb egyéni rekordot döntöttem, 'legtöbb link egy bejegyzésen belül' kategóriában. Igen, minden fékövérbetűs szó kattintható. Kattintsatok is, remélem nem hiába vacakoltam ezzel ennyit.

13 komment

Címkék: budapest youtube videó beszámoló buli szórakozóhely gyár industrial ebm ld50 aggrotech s.c.e.l. electro industrial dorn

A bejegyzés trackback címe:

https://bunker.blog.hu/api/trackback/id/tr741246605

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BeheritPlasticDoll 2009.07.15. 00:47:18

Mind a kettő jó buli volt, bár a H.G.I.-n is csak 49fv volt :S
Dorn meg tényleg jó zenéket ad, de őt a lányok egyébként is előnyben részesítik. Mit gondoltok miért voltak addig lent? Legközelebb kötelező neki is fenntmaradnia:D

Dorn 2009.07.15. 00:49:59

Naigen, Chris Pohl is Blutengel helyett inkább a Tumor, Miss Construction projectjeivel foglalkozzon :)
Köszönöm a dicséretet, az mindig jól jön ;) a továbbiakban is majd igyekszem rászolgálni :)

Gabriel (B) · http://bunker.blog.hu/ 2009.07.15. 00:50:47

Hm. Ven is ilyen lányokkedvence. Úgy látszik a zenei ízlés és a kinézet közt szoros összefüggés van.

Hm. Selectornak kéne lennem. :D

Dorn 2009.07.15. 00:57:56

@Android_bunker:
Ááá...szerintem csak a séró teszi. Meg a bakancs :)

Gabriel (B) · http://bunker.blog.hu/ 2009.07.15. 03:02:37

@Dorn: Haha. Látom te is a Császár hű alattvalója vagy. Nem csalódtam ;)

"Place your faith in the Emperor, and always carry a big gun."

Ysengrin 2009.07.15. 10:26:48

Nem billentyűs vagyok, hanem dobos és a mostani koncerten bár úgy tűnt, hogy pötyögök is valamit, de csak a sávokat kevertem meg az alapokat kezeltem, de örülök, hogy sikerült úgy tennem mintha nagyon komolyan ügyködnék valamin... :)

Egyébként minket is zavar a bulik elmaszatolása. Én szeretem a hardcore-t de azért industrial bulikon maximum a kisteremben szeretném elviselni.

Dorn 2009.07.15. 18:12:51

@zahnrad_bunker:

Jaja, éljen az 501. Clone Trooper Detachment! Kicsit késve, de azért válaszoltam :)

Machinegunbaby 2009.07.16. 15:24:17

gazdasági válság no mani:D illetve mani amphi festivalra csoportosítva....
ráadásul mi se szeretjük a HC félét se a SCEL t.
ennyi az ok:D de a legközelebbi Laja féle bulin számítsatok sok EBM re mert szeressük.
(amphi beszámolóra megmajd számíthattok tőlem is ha kell:)

Machinegunbaby 2009.07.26. 23:36:06

[img]http://i173.photobucket.com/albums/w49/csigusz92/amphi101.jpg[/img]

Machinegunbaby 2009.07.26. 23:39:36

áááá ez véletlen volt :S bocsi
süti beállítások módosítása